Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
- Zijn jullie prijzen inclusief 21% BTW?
Ja, al onze prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW
- Kan ik de spullen ook af komen halen?
Nee, dit is niet mogelijk. In verband met de gegroeide bezorg orders en zeer weinig afhaal orders hebben we besloten geen artikelen meer op kantoor op voorraad te houden. Afhaal is daarom niet meer mogelijk vanaf 21 februari 2018.
- Wat is de levertijd?
Wij hanteren op al onze artikelen een levertijd van 2 tot 5 werkdagen.
Mits dit niet haalbaar is, wordt u hiervan op de hoogte gesteld.
- Hoe werkt het spaarpunten systeem?
Bij elke €100,- euro die u bij ons besteed, krijgt u € 0,25 als spaartegoed. Dit wordt automatisch bij uw account geplaatst zodra de producten afgenomen zijn.
Bij een volgende bestelling kunt u uw spaartegoed gebruiken.
- Zit er garantie op de arikelen?
Ja, op al onze artikelen zit fabrieksgarantie van minimaal 1 jaar! Wij verkopen uitsluitend nieuwe producten.
- Kan ik ook een cv-ketel bestellen vanuit België?
Nee, i.v.m. een ander gassoort kunnen onze Nederlands cv-ketels niet gebruikt worden in België. Hierop krijgt u ook geen garantie indien u wel een Nederlands cv-ketel aanschaft.
- Leveren jullie ook op de Wadden eilanden?
We kunnen bestellingen niet leveren op de Wadden eilanden.
- Bestaan jullie al lang?
In 2006 begonnen met veel plezier aan de website. Door de enorme groei ook om moeten schakelen naar een meer automatische verwerking. Met veel liefde en passie zijn wij nu waar we nu zijn. Inmiddels al een grote klantenkring opgebouwd en steeds weer nieuwe tevreden klanten. Tevredenheid is onze grootste doel.
- Ik wil een bestelling plaatsen maar moet betaald worden door een bouwdepot, kan dit ook?
Uiteraard, u kunt de bestelling plaatsen en bij opmerking aangeven dat u de factuur nodig heeft voor een bouwdepot. U krijgt van ons vervolgens de factuur per e-mail toegestuurd.
- Is betalen aan jullie veilig?
Wij zijn aangesloten bij iDeal en dus een zeer betrouwbaar betaalsysteem. Zo heeft u zekerheid dat u veilig kunt betalen. Paypal betalingen worden ook geaccepteerd voor nog meer zekerheid. Uiteraard is per overschrijving ook mogelijk. Vanaf 1 maart 2016 is het tevens mogelijk met Mistercash.
- Waarom hebben jullie geen vast telefoonnummer?
Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en in de meeste gevallen de goedkoopste te zijn moeten er keuzes gemaakt worden. Besparen en bezuinigen is de oplossing. Zoals huur, telefoonkosten maar ook personeelskosten. Wij zijn heel transparant en zullen niet om de feiten heen draaien. Om alleen te kunnen bestaan van een webshop moet je erg groot zijn. Wij doen de werkzaamheden erbij en kunnen i.v.m. andere werkzaamheden niet altijd de telefoon opnemen. Om die reden hebben wij ook geen vaste telefoonlijn of de mogelijkheid personeel hiervoor aan te nemen. Wij zijn zeer goed en snel bereikbaar per e-mail!! Dit kunnen wij namelijk we tussen andere werkzaamheden door of andere momenten voor u beantwoorden.
- Reviews en beoordelingen over jullie, waar kan ik dit vinden?
We staan ingeschreven bij Webwinkelkeur. Een onafhankelijk review en beoodelings platform. Dit is voor iedereen toegankelijk. Wij voldoen hiervoor aan alle strenge eisen.
- Hoe kan ik gebruik maken van het zichttermijn?