info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Retouren / Klachten

Retouren en zichttermijn
Bij ons heeft u recht op een zichttermijn van 14 dagen!

Hoe werkt dit recht op zichttermijn?
Bij koop op afstand heeft u als consument het recht op een zichttermijn van 14 dagen, na ontvangst van de bestelling. U mag een product zonder opgaaf van reden aan ons terugsturen, het product dient (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos te worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze weer kunt gebruiken om de bestelling of een gedeelte daarvan terug te sturen. Wanneer het 14 dagen zichttermijn is verlopen is de koopovereenkomst een feit.

Wat houdt het zichttermijn in? 
Tijdens deze 14 dagen mag u het product bekijken in een fysieke winkel zou kunnen doen. U heeft recht op een zichttermijn, dit is géén probeertermijn.  Wilt u het retour sturen. Meld dit ons dan binnen 14 dagen. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het naar ons retour te sturen.
 
Hoe kan ik gebruik maken van het zichttermijn? 
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u binnen 14 dagen contact met ons opnemen middels dit formulier: ons retourenformulier . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten."
 
Uitzonderingen!
Wij accepteren geen retouren voor 100% indien;

- schade die ontstaan is tijdens het retourzenden aan verpakking en/of artikel.
- het product en/of de producten niet geheel compleet, in de originele verpakking en in originele staat zijn,
- het product en/of de producten gebruikt zijn,
- het product en/of de producten defect of beschadigd zijn,
-  het product en/of de producten ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest,
- bijbehorende montagematerialen, voorzover van toepassing, niet volledig aanwezig zijn, en zich niet bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
- Producten die wij speciaal voor u geproduceerd hebben.
- Producten waarop uw logo en of tekst gedrukt of in speciale kleur is gespoten.

Artikelen die niet voor 100% geaccepteerd worden als retourzending door beschadiging van verpakking en/of inhoud of dergelijke, maar waarschijnlijk wel hersteld kan worden, komen herstelkosten voor uw rekening en wordt in mindering gebracht van het terug te ontvangen bedrag.

 
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Klachtenregeling 
De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. 
 
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. 
 
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 
 
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. 
 
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot ons door te mailen naar info@cv-sanitairkorting.nl. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft. 
 
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren, de wettelijke garantie na de originele leveringsdatum wordt hiermee niet verlengd. 


 
Cv-sanitairkorting maakt gebruik van cookies. Dit zijn noodzakelijke cookies en analytische cookies om u een optimale gebruikservaring te kunnen bieden. Door akkoord te gaan of verder te klikken gaat u hiermee akkoord. Voor meer informatie kunt kijken op onze pagina "privacy statement"