info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Retouren / Klachten / Defecten


Wilt u wat retour sturen?
Bij ons heeft u recht op een zichttermijn van 14 dagen!

Hoe werkt dit recht op zichttermijn?
Bij koop op afstand heeft u als consument het recht op een zichttermijn van 14 dagen, na ontvangst van de bestelling. U mag dus een product aan ons terugsturen, het product dient in de originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos te worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zeer zorgvuldig open te maken, zodat u deze weer kunt gebruiken om de bestelling of een gedeelte daarvan terug te sturen. Wanneer het 14 dagen zichttermijn is verlopen is de koopovereenkomst een feit.
 

Wat houdt het zichttermijn in?
Tijdens deze 14 dagen mag u het product bekijken in een fysieke winkel zou kunnen doen. U heeft recht op een zichttermijn, dit is géén probeertermijn.  Wilt u het retour sturen. Meld dit ons dan binnen 14 dagen. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het naar ons retour te sturen met een retourformulier.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd na goedkeuring van het product. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Neem de volgende 2 retourstappen;

1.  Meldt het retour per e-mail zodat wij weten dat er een pakket van u retour gestuurd wordt:  Meldt hier uw retour per e-mail

2.  Druk onze retourformulier af, vul dit in en stuur het mee in het pakket.   Klik hier voor onze retourformulier

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Heeft u een klacht of een defect ?
Klachten over een product moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij ons, nadat u de gebreken heeft geconstateerd. 
 
Indien een klacht/defect gegrond wordt bevonden wordt het product hersteld of vervangen. De wettelijke garantie na de originele leveringsdatum wordt hiermee niet verlengd. Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. 

Bij klachten dient u zich allereerst te wenden tot ons door te mailen naar info@cv-sanitairkorting.nl. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, kunt u zich wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Neem de volgende 2 retourstappen bij een defect;


1.  Meldt het retour per e-mail zodat wij weten dat er een pakket van u retour gestuurd wordt:  Meldt hier uw defect per e-mail

2.  Druk onze retourformulier af, vul dit in en stuur het mee in het pakket. Klik hier voor onze retourformulier voor defecten


.

Nu er veel mensen thuis zitten is het een ideaal moment om de klusjes uit te voeren die al lang op het lijstje stonden. Geen enkel probleem.
Wij gaan gewoon door! Uw bestelling wordt netjes bij uw voordeur thuis afgeleverd en hoeft u de deur niet uit.
I.v.m. het corona virus houden wij zoveel mogelijk rekening om het contact met mensen te minimaliseren.
De bezorger houdt rekening met de richtlijnen volgens RIVM.


BELANGRIJKE MEDEDELING : PostNL waarschuwt dat lokaal vertraging kan ontstaan bij de pakketbezorging door grote drukte en de impact van overheidsmaatregelen om de uitbraak van het coronavirus te beteugelen. Houd a.u.b. rekening met mogelijke lokale vertragingen waar wij geen invloed op hebben.