info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Retouren, garantie en klachten

Retourneren hoe doe ik dat?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Retourneren kan bij ons in 2 stappen:
STAP 1: 
Om gebruik te maken van dit recht kunt u binnen 14 dagen contact met ons opnemen per e-mail:Retouraanvraag binnen 14 dagen. Wij weten dan dat uw pakket er aan komt en gaan uw 14 dagen termijn in om het te retourneren.

STAP 2: 
Druk dit retourformulier af, vul het volledig in en voeg het toe aan uw pakket. Na goedkeuring van uw retour, ontvangt u uw aankoopbedrag terug op het door u ingevulde rekeningnummer.

Uitzonderingen!
Wij accepteren geen retouren voor 100% indien;
- het product gebruikt is
- het product erg defect of beschadigd zijn en niet te herstellen zijn.
- bijbehorende montagematerialen, handleidingen en meegeleverde accesoires niet volledig aanwezig zijn.
- het als zakelijke klant is besteld en factuuradres op bedrijfsnaam wordt geplaatst.
- producten die wij speciaal voor u geproduceerd hebben.
- producten waarop uw logo en of tekst gedrukt of in speciale kleur is gespoten.


Ik wil een defect melden binnen garantieperiode, hoe doe ik dat?
Het is altijd vervelend als een product te snel defect raakt. Raakt het product binnen een garantieperiode defect en heeft u nog fabrieksgarantie? U kunt het product dan retourneren naar ons door gebruik te maken van deze 2 stappen:

STAP 1: 
Om gebruik te maken van dit recht kunt u binnen 8 dagen na het constateren van een defect contact met ons opnemen per e-mail: Ik wil een defect melden . Wij weten dan dat uw pakket er aan komt en gaan uw 14 dagen termijn in om het te retourneren.

STAP 2: 
Druk dit Defectmelding formulier af, vul het volledig in en voeg het toe aan uw pakket. De kosten voor  het opsturen van het product zijn voor uw eigen rekening. Na ontvangst zullen wij het product voor u nakijken en indien mogelijk herstellen.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Klachten?

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cv-sanitairkorting.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 
Bij elke €100,- euro die u bij ons besteed, krijgt u € 0,25 als spaartegoed!